فروش ويژه ورق رنگي طرح ماموت با ضمانت كيفيت

به مرجع تخصصي معماري و سازه هاي ايران خوش امديد.

فروش ويژه ورق رنگي طرح ماموت با ضمانت كيفيت

۲۴ بازديد

انواع ورق شيرواني طرح ماموت چه كاربردهايي دارد؟ ورق هاي طرح ماموت يا ورق‌هاي ساندويچ پنل، يكي از پديده هائي است كه جايگزين ديوارها و و تيغه‌هاي آجري و سفالي شده است و از سه لايه تشميل شده است كه بر روي هم پرس شده و با يكديگر يك لايه را مي‌سازند. ورق‌هاي ساندويچ پنل […]

لينك اصلي مطلب :
فروش ويژه ورق رنگي طرح ماموت با ضمانت كيفيت

سايت منبع:
آرتا ويلا اجراي سقف شيرواني -

فروش ويژه ورق رنگي طرح ماموت با ضمانت كيفيت https://artavilla.com/فروش-ويژه-ورق-رنگي-طرح-ماموت-با-ضمانت-كي/ https://artavilla.com/فروش-ويژه-ورق-رنگي-طرح-ماموت-با-ضمانت-كي/#respond آرتا ويلا Thu, 31 Dec 2020 11:17:38 0000 اجراي سقف اردواز https://artavilla.com/?p=1688

انواع ورق شيرواني طرح ماموت چه كاربردهايي دارد؟ ورق هاي طرح ماموت يا ورق‌هاي ساندويچ پنل، يكي از پديده هائي است كه جايگزين ديوارها و و تيغه‌هاي آجري و سفالي شده است و از سه لايه تشميل شده است كه بر روي هم پرس شده و با يكديگر يك لايه را مي‌سازند. ورق‌هاي ساندويچ پنل […]

لينك اصلي مطلب :
فروش ويژه ورق رنگي طرح ماموت با ضمانت كيفيت

سايت منبع:
آرتا ويلا اجراي سقف شيرواني -

انواع ورق شيرواني طرح ماموت چه كاربردهايي دارد؟

ورق هاي طرح ماموت يا ورق‌هاي ساندويچ پنل، يكي از پديده هائي است كه جايگزين ديوارها و و تيغه‌هاي آجري و سفالي شده است و از سه لايه تشميل شده است كه بر روي هم پرس شده و با يكديگر يك لايه را مي‌سازند.

ورق‌هاي ساندويچ پنل براساس سبك سازي ساختمان و بنا طراحي شده‌اند و داراي ساختار نرم و داراي خواص فيزيكي خاص مي‌باشند كه معمولاً به دو گروه سقفي و ديواري تقسيم مي‌شوند.

در انواع پانل پلي يورتان، پانل سقفي، ديواري، سردخانه‌اي توليد مي‌شوند. از ورق‌هاي گالوانيزه، آلومينيوم و آلوزينگ ساخته شده و يا دو طرف آن از فويل مي‌باشد.

پانل‌هاي سقفي داراي ضخامت 4 الي 20 سانتي متر است كه با فوم تزريقي پلي يورتان است. با سختي يا دانسينگ 2 40 توليد شده و دربرابر رشد گياهان و قارچ‌ها مقاوم است و به علت نداشتن بو و ريزش مواد، محيط مناسبي براي زندگي حشرات نيست.

نوع ديواري آن از دو لايه ورق و تزريق فوم عايق بندي در مابين آنها است. نوع فوم مصرفي آن از پلي اورتان مي‌باشد كه بهترين گزينه براي ديواره‌هاي فضاهاي صنعتي و سردخانه‌ها، كانكس‌ها و ساختمان‌هاي پيش ساخته است.

ورق‌هاي گالوانيزه

ورق‌هاي گالوانيزه ضدخوردگي و زنگ زدگي هستند. در اثر لايهٔ فلز روي كه برسطح آن كشيده مي‌شود، چنانچه فلز روي از سطح آن جدا شود به دليل عمليات شيميايي كه روي آنها صورت گرفته، باز هم فلز زير آن دچار زنگ زدگي نخواهد شد.

معمولاً ورق‌هاي گالوانيزه به صورت رول توليد مي‌شوند به همين جهت نوع سفارش مي‌بايست با محاسبهٔ عرض‌هاي 100 و 125 سانتي متر محاسبه و سفارش گردند. بطور معمول رول‌هاي ورق‌هاي گالوانيزه به متراژ 2*1 كوتاه و ابعاد 5/2 * 25/1 بلند موجود است.

ورق‌هاي گالوانيزهٔ طرح ماموت به صورت‌هاي مشروحهٔ زير است:

كركره، سينوس، ذوزنقه، شادولاين، طرح سفال پالرمو، طرح سفال ژنوا، لمبه، دامپا، تيزه، فلاشينگ و آبرو.

فوايد و مزاياي ورق‌هاي گالوانيزه

مزاياي ورق‌هاي گالوانيزه را مي‌توان به اين صورت مطرح كرد:

  • هزينهٔ كم در مقابل با ميزان طول آن.
  • هزينهٔ كمتر جهت تعميرات و نگهداري به جهت عدم خوردگي و ريزش.
  • طول عمر زياد كه در محيط‌هاي نامتعارف درحدود 20 تا 30 سال عمر مفيد دارد.
  • دوام پوشش با توجه به ساختار متالوژيكي خاص آن داراي مقاومت زياد در مقابل صدمات مكانيكي، سايش و خوردگي است.
  • مقاومت در برابر صدمات محيطي، نظر به اينكه پوشش‌هاي گالوانيزهٔ آن در لايه‌هاي فلز زير آن نفوذ مي‌كند و به عنوان كاتر عمل مي‌كند، مقاطع ريز موجود در روي سطح آن را بسيار مقاوم مي‌سازد.
  • محافظت كامل: پوشش روي فلز به تمام نقاط، گوشه‌ها و زواياي ورق نفوذ مي‌كند و هيچ نقطه‌اي را بدون پوشش قرار نمي‌دهد.
  • كنترل ساده: بدون نياز به هيچ دستگاه و آزمايشي حتي با بررسي ساده از طريق مشاهدهٔ بصري، مي‌توان اقدام به كنترل آن نمود.

رنگ آميزي ورق‌هاي گالوانيزه توسط عمليات الكترواستاتيك انجام مي‌شود و در حدود 15 تنوع رنگي و با ضخامت‌هاي 7/0 تا 8/0 ميلي متر است.

انواع ورق ماموت

ورق‌هاي گالوانيزهٔ ماموت، نوعي خاص از ورق با پايهٔ گالوانيزه است كه قسمت سطح رويي ورق در دو مرحله به ضخامت 20 الي 25 ميكرون و قسمت پشت آن در يك مرحله به ضخامت 7 الي 15 ميكرون پوشش رنگ به صورت كوره‌اي انجام مي‌گيرد كه اين عمليات علاوه بر ايجاد بيشتر در جلوه‌هاي بصري آن مقاومت ورق را درمقابل خوردگي، زنگ زدگي و پوسيدگي بسيار بالا مي‌برد.

از ديگر طرح‌هاي ماموت مي‌توان از ورق آلوزينك ماموت، ورق فلاشينگ ماموت، ورق آبرو ماموت، ورق شيرواني، ورق دامپا (اردواز) ماموت، ورق سقفي ذوزنقه‌اي، ورق سينوسي رنگي، ورق شادولاين رنگي ماموت و ورق پلي كربنات ماموت نام برد كه هر كدام از جهت مشخصات فني، ويژگي ها، ساختار خاصي هستند كه كاربردهاي فراواني در صنايع ساختمان سازي و محوطه سازي بطور كلي دارا مي‌باشند.

به عنوان مثال: ورق آجدار جهت جلوگيري از سر خوردن افراد و اشياء بسيار مناسب است. ورق آلوزينك ماموت نوعي فلز گالوانيزهٔ نورد شده مي‌باشد كه براي محيط‌هاي متراكم صنعتي استفاده مي‌گردد يا ورق كركره موج دار كه براي پوشش شيرواني‌ها بسيار مناسب است.

اجراي بهترين ورق‌هاي طرح ماموت با قيمت مناسب در اردبيل و استان‌هاي هم جوار آن

در اين خصوص طراحان و صنعتگران شهر اردبيل و شهرك صنعتي اردبيل به عنوان توليدكنندگان معتبر شناخته شده‌اند و صنايعشان بسيار مورد توجه قرار گرفته است. توليد و عرضهٔ انواع ورق‌هاي ماموت را به عنوان اشتغال زايي مقرون به صرفه شناخته‌اند. تمامي مواد اوليه اين محصول در كشورمان توليد مي‌گردد و سپس توسط صنعتگران اقدام به بهينه سازي شده و به بازارهاي سراسر كشور عرضه مي‌گردند.

از سويي ديگر به دليل كيفيت خوب اين ورق‌ها جنبهٔ صادراتي هم پيدا نموده و كشورهاي همجوار خواهان خريد مي‌باشند توليد كنندگان قادر مي‌باشند با طي مراحل قانوني مجوزهاي لازم براي صادرات را دريافت نموده و از اين طريق سود دو چنداني حاصل نمايند.

 

لينك اصلي مطلب :
فروش ويژه ورق رنگي طرح ماموت با ضمانت كيفيت

سايت منبع:
آرتا ويلا اجراي سقف شيرواني -

https://artavilla.com/فروش-ويژه-ورق-رنگي-طرح-ماموت-با-ضمانت-كي/feed/ 0

منبع :آرتاويلا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.