نقش مثبت داكت اسپليت ايران رادياتور 24000 سايت تاسيسات دات كام در حفظ محيط زيست

۱۲۵ بازديد

داكت اسپليت ايران رادياتور 24000 يكي ديگر از محصولات با كيفيت شركت ايران رادياتور است كه به دليل ظرفيت هوادهي بسيار مناسب و مزاياي عالي براي مصارف مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در واقع اين محصول شركت رادياتور ايران براي استفاده در فصول گرم و سرد سال در اينجا است. اين محصول به منظور توليد گرما و سرما توليد شده است كه در واقع مي‌توان آن را محصولي با كاربرد دو منظوره دانست، براي اين شركت متخصصان مجرب استخدام كرده و از جديدترين فن آوري ها براي توليد اين كانال استفاده خواهد كرد.

داكت اسپليت ايران رادياتور 24000 داراي يونيت خارجي با ظاهري بسيار زيبا مي‌باشد كه براي افزايش زيبايي نماي خارجي ساختمان مورد استفاده قرار مي‌گيرد و همچنين عملكرد بسيار خوب و كارايي بالاي اين داكت اسپليت باعث استفاده از آن در داخل مجرا شده است. و از آن در داخل سقف‌هاي كاذب استفاده مي‌شود.

بنابراين، حجم و ابعاد بسيار كمي دارد كه آن را در مكان‌هاي مختلف مانند مساجد، مدارس، بيمارستان‌ها و مجتمع‌هاي مختلف قابل استفاده مي‌كند. علاوه بر اين، از مزاياي اين كولر مي‌توان به مصرف بسيار كم آن به دليل اصول استاندارد ذكر شده و همچنين استفاده از تجهيزات و قطعات يدكي بسيار مدرن و كم مصرف اشاره كرد كه در زير به آنها اشاره خواهيم كرد.

مشخصات داكت اسپليت ايران رادياتور 24000

داكت اسپليت ايران رادياتور 24000 يكي ديگر از ظرفيت‌هاي محصول شركت ايران رادياتور است كه در فصل گرما داراي 24 تن خنك كننده است و در فصل سرما نيز همين قدرت را براي توليد گرما دارد. اين شركت در توليد محصولات تهويه مطبوع پيشرو است كه داراي مزايا و ويژگي‌هاي بسياري است كه در زير به آنها خواهيم پرداخت.

تقسيمات داكت رادياتور ايران از دو واحد داخلي و خارجي تشكيل شده است، واحد خارجي شامل كمپرسور و كندانسور و همچنين يك فن خنك كننده براي لوله‌هاي مسي است، اما واحد داخلي شامل اواپراتور و فن با ترموستات و ساير موارد است. تجهيزاتي كه كاربر و مجرا را به هم متصل مي‌كنند و به مشتري اجازه مي‌دهند با ايجاد تغيير در پايگاه داده، شرايط محيط را مطابق دلخواه تغيير دهد.

همچنين، ايران داكت اسپليت رادياتور 24000 داراي قطعات بسيار مهمي مانند كمپرسور چرخشي با قدرت بالا است. علاوه بر اين، اين دستگاه مي‌تواند به صورت افقي يا عمودي نصب شود كه در واقع امكان تهويه چندين مكان را دارد. همچنين در فضاي بالاي سقف كاذب ساختمانها به صورت مخفي نصب شده و هواي سرد يا هواي گرم را در فضاهاي مختلف واحدهاي آپارتماني از طريق كانالهاي متصل به آنها پخش مي‌كند.

در واقع اين شركت با توجه به اصول مهندسي و همچنين پرداخت توانسته داكت اسپليت را با ظرفيت‌هاي مختلف و كيفيت و اعتبار بسيار بالا راه اندازي كند كه هم از نظر قيمت و هم از نظر مصرف انرژي بسيار مناسب است. توجه به استانداردهاي مختلف اين است و توانسته بسياري از مصرف كنندگان را به خود جلب كند. براي مشاهده و بررسي اطلاعات اين محصولات مي‌توانيد به سايت هدف نيز مراجعه كنيد.

ويژگي‌هاي داكت اسپليت ايران رادياتور 24000 

 اين قطعات قابل اعتماد و با بازده بالا است.

 رده مصرف انرژي بسيار مناسب

 سازگار با تمام اقليم‌هاي كشور

 امكان تغيير و چرخش پره‌هاي مجاري.

 مجهز به فيلترهاي مختلف براي بهبود كيفيت هوا.

 امكان نصب كانال هواي برگشتي براي هواي تازه.

 ابعاد بسيار مناسب براي استفاده در كانال‌ها و سقف‌ها

 كمپرسور طراحي روتاري دوتايي هيتاچي

 داراي كنترل از راه دور صفحه نمايش لمسي

 ظاهري ظريف و منحصر به فرد دارد.

 

سايت مقاله:

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/iranradiator-duct-split/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.