گردشگران مستقر در مراكز اقامتي ايمن عامل موج چهارم كرونا نيستند

به مرجع تخصصي معماري و سازه هاي ايران خوش امديد.

گردشگران مستقر در مراكز اقامتي ايمن عامل موج چهارم كرونا نيستند

۶ بازديد

كامران الحاروني در مصاحبه با ديباروز گفت: با پايان سفرها و سرخي استان اصفهان ، وزارت بهداشت و دانشگاه هاي علوم پزشكي در استان ها موج چهارم كرونا را مقصر مسافران و پروازها دانستند. . وي افزود: اين در حالي است كه وزارت ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي از ابتداي شيوع كرونا و …

گردشگران مستقر در مراكز اقامتي ايمن عامل موج چهارم كرونا نيستند https://dibarooz.ir/گردشگران-مستقر-در-مراكز-اقامتي-ايمن-عا/ ديباروز Thu, 15 Apr 2021 11:18:12 0000 استان ها https://dibarooz.ir/گردشگران-مستقر-در-مراكز-اقامتي-ايمن-عا/ كامران الحاروني در مصاحبه با ديباروز گفت: با پايان سفرها و سرخي استان اصفهان ، وزارت بهداشت و دانشگاه هاي علوم پزشكي در استان ها موج چهارم كرونا را مقصر مسافران و پروازها دانستند. . وي افزود: اين در حالي است كه وزارت ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي از ابتداي شيوع كرونا و …

كامران الحاروني در مصاحبه با ديباروز گفت: با پايان سفرها و سرخي استان اصفهان ، وزارت بهداشت و دانشگاه هاي علوم پزشكي در استان ها موج چهارم كرونا را مقصر مسافران و پروازها دانستند. .

وي افزود: اين در حالي است كه وزارت ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي از ابتداي شيوع كرونا و در حين تحويل دستورالعمل هاي سفر هوشمند به كليه امكانات گردشگري و تحقق شعار سفر ايمن با ساير مقامات مربوطه همكاري كامل داشته “سفر به خوبي هدايت شده است.

رئيس دبيرخانه عمومي ستاد اجرايي خدمات سفر استان اصفهان اظهار داشت: در برخي از استان هاي كشور از جمله اصفهان با همكاري و نظارت مستقيم بر مراكز بهداشتي ، گواهينامه هاي ايمن براي هتل ها صادر شده است تا مسافران بتوانند با سهولت و تخيل.

وي افزود: در تعطيلات نوروز از 19 مارس تا 4 آوريل 40 گروه كارشناسي بيش از 3000 مورد بازرسي از واحدهاي پذيرايي و اسكان را انجام دادند. از 120،000 مسافر ، فقط 5 شكايت دريافت شده است كه نشانگر مديريت اوضاع است.

الحاروني با تأكيد بر اختصاص 50 درصد از ظرفيت مراكز گردشگري ايمن براي گردشگران ، گفت: “اين مسئله نشانگر تراكم كم گردشگران در واحدهاي گردشگري ايمن است.

وي افزود: شهرهاي گلپايگان و خوانسار در تاريخ 29 اسفند ماه در وضعيت قرمز قرار داشتند و در ايام عيد حتي يك گردشگر در شهرهاي تيران و كرون و تعداد مسافران در واحدهاي اقامتي داراي مجوز در نجف آباد و دهاقان وجود نداشت. كمتر از 100 نفر بود.

رئيس دبيرخانه عمومي ستاد اجرايي خدمات سفر استان اصفهان گفت: رئيس جمهور همچنين 5 عامل دخيل در شيوع موج چهارم كرونا را ذكر كرد كه سفر بدون رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي آخرين عامل موج چهارم موج تاج. كرونا اين كار انجام نشده است و حساب گردشگر بايد از سفرهاي خانوادگي و اسكان در خانه هاي اجاره اي غيرقانوني باشد كه بهداشت را در نظر نگيرند.

48

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.