كلاهبرداري در روز روشن/جاي خالي سعدي سينماي ايران پر نشد/مردادي مشكي پوش با كرونا كيك تولد فوت كرد/رقابت نويد محمدزاده و پيمان معادي بر سر يك نقش/پرواز مادر گلنار

۷ بازديد

رقباي هفته ؛ نويد محمدزاده و پيمان معادي ابراهيم عامريان ، تهيه كننده سينمايي كه قصد دارد به زودي فيلمبرداري وي در مصاحبه با “فاتحان اروند” به كارگرداني فرهاد فداكار گفت: اين فيلم يكي از مهمترين عمليات است. جنگ را اعمال كرد اجراي اين امر بستگي به عملياتي دارد كه گروهي از غواصان بايد انجام …

منبع: سايت كردوار نيوز
كلاهبرداري در روز روشن/جاي خالي سعدي سينماي ايران پر نشد/مردادي مشكي پوش با كرونا كيك تولد فوت كرد/رقابت نويد محمدزاده و پيمان معادي بر سر يك نقش/پرواز مادر گلنار

كلاهبرداري در روز روشن/جاي خالي سعدي سينماي ايران پر نشد/مردادي مشكي پوش با كرونا كيك تولد فوت كرد/رقابت نويد محمدزاده و پيمان معادي بر سر يك نقش/پرواز مادر گلنار https://kordavar.ir/كلاهبرداري-در-روز-روشن-جاي-خالي-سعدي-سي/ كردوار نيوز Thu, 19 Aug 2021 03:50:46 0000 اخبار فرهنگي https://kordavar.ir/كلاهبرداري-در-روز-روشن-جاي-خالي-سعدي-سي/

رقباي هفته ؛ نويد محمدزاده و پيمان معادي ابراهيم عامريان ، تهيه كننده سينمايي كه قصد دارد به زودي فيلمبرداري وي در مصاحبه با “فاتحان اروند” به كارگرداني فرهاد فداكار گفت: اين فيلم يكي از مهمترين عمليات است. جنگ را اعمال كرد اجراي اين امر بستگي به عملياتي دارد كه گروهي از غواصان بايد انجام …

منبع: سايت كردوار نيوز
كلاهبرداري در روز روشن/جاي خالي سعدي سينماي ايران پر نشد/مردادي مشكي پوش با كرونا كيك تولد فوت كرد/رقابت نويد محمدزاده و پيمان معادي بر سر يك نقش/پرواز مادر گلنار

رقباي هفته ؛ نويد محمدزاده و پيمان معادي

ابراهيم عامريان ، تهيه كننده سينمايي كه قصد دارد به زودي فيلمبرداري وي در مصاحبه با “فاتحان اروند” به كارگرداني فرهاد فداكار گفت: اين فيلم يكي از مهمترين عمليات است. جنگ را اعمال كرد اجراي اين امر بستگي به عملياتي دارد كه گروهي از غواصان بايد انجام دهند. در مورد بسياري از سناريوها تا كنون دفاع مقدس من آن را دريافت كردم ، اما اين فيلمنامه اثري متفاوت درباره شهيد حاج احمد اميني است كه شخصيت بسيار دوست داشتني دارد و توسط شهيد حاج قاسم سليماني به فرماندهي گردان غواصي مورد نظر انتخاب شده است. اين باعث شد كه من اين پروژه را متوقف كنم دوربين ببريد.

وي توضيح داد: ما هنوز درباره نقش شهيد اميني تصميم نگرفته ايم ، اما فكر مي كنيم بازيگراني مانند پيمان معادي و نويد محمدزاده ممكن است براي اين نقش مناسب باشند ، هرچند هنوز در مورد آن با هيچ بازيگري بحث نكرده اند.

ناشناس

هفته خداحافظي ؛ نجمه جودكي

مجري نجمه جودكي تلويزيون او در صفحه اينستاگرام خود نوشت:

من براي مخاطب مي نويسم.

براي افرادي كه سيزده سال است احساس مي كنم.

من دقيقاً هجده ساله بودم كه اجراي اولين برنامه زنده ام را تجربه كردم.

من سعي كردم سالها در اين موقعيت باشم.

و اكنون ، در سي و يك سالگي ، تصميم جديد خود را با شما به اشتراك مي گذارم:

اميدوارم بي ميلي من براي حضور در تلويزيون شما را از منو جدا نكند.

پاورقي به دوستانم: اجتناب از نمايش به اين معنا نيست كه من از تلويزيون دور هستم. من مي خواهم به گونه اي ديگر و با وجودي متفاوت با شما باشم.

من به شما علاقه دارم

000-2

نامه پر سر و صدا هفته ؛ قاسم جعفري از مدير صدا و سيما درخواست داد

گاسم جعفري مدير تلويزيون در نامه سرگشاده اي به رئيس سازمان صدا و سيما به وضعيت كنوني تلويزيون اعتراض كرد.

متن نامه قاسم جعفري به شرح زير است:

يا ظريف

جناب آقاي علي عسگري ، رئيس سازمان صدا و سيما

سلام

زندگي زيباست اگر به همه هموطناني كه افتخار مي كنند در سرزمين مادري خود زندگي مي كنند و در سرزمين خود زندگي مي كنند فكر كنيم و اگر با همه بحران هاي پيش رو كنار بياييم و به فرداهاي روشن فكر كنيم. علي رغم همه بدي هايي كه براي همفكراني رخ داد كه خود را حامي همه مردم مي دانند.

من قاسم جعفري هستم ، كارگردان مجموعه تفسيري “زندگي زيباست” و در يك جستجوي ساده ، قاسم جعفري ، تهيه كننده محبوب ترين سريال ها مانند “مسافر از هند” (96 درصد بينندگان) را خواهيد يافت. خط قرمز “(با 90 of بيننده). او” Help “(با 94 of بيننده) را به عنوان اولين مجموعه ماورايي فيلمبرداري كرد و فقط فيلمبرداري سريال هاي ويژه ، امنيتي و شعاري را از سال 2006 تا به امروز (يعني 15 سال) پذيرفت. حق كار در راديو و تلويزيون را نداشت. پس از سه سال ممنوعيت ، “زندگي زيباست” به آنتن شبكه 2 رفت و بدون هيچ صراحتي سانسور وحشيانه و كودكانه اي را كه در تاريخ سريال سازي مرزها جديد است ، پذيرفت. بوم و نمونه اي از درختي كه تنه آن در خاك خشك كاشته شده است و مي خواهد بي آب شود و كود سبز كند و ميوه دهد. شما هشت قسمت اول سريال را بدون نمايش يك سكانس واحد حذف كرديد. موسيقي و دقيقاً بدون اطلاع قبلي به آنتن و كاركنان توليد شما ارسال مي شود رسانه ها وب سايت ها مدعي هستند كه اين سريال بدون سانسور پخش مي شود و وقتي ديگر هنرمندان اين مجموعه درباره سانسور صحبت مي كنند ، قديمي ترين خبرگزاري كشور را مجبور مي كنند كه به زور حذف شود. مصاحبه آيا از سايت ديدن مي كنيد؟

پس از اطلاع از يك سريال و پخش 50 قسمتي ، به جاي عزاداري ، با نيمه جان آشنا شدم و بر اساس نظرات افراد ناشناس ، هر روز چندين بار از ساعت 5 صبح برش و سانسور مي كردم. با همه نقص هاي بزدلي كه برطرف شده است موارد بيشتري را مشاهده كنيد.

من شك ندارم كه شما به اين نامه ها پاسخي نخواهيد داد و من اين نامه را فقط به ياد مردم كشورم مي نويسم ، افرادي كه ديگر چشم به رسانه شما ندارند و فرستندگاني كه گرد و غبار شما را نمي بينند. رسانه ها ، چون شما با هر نگاه ، صدا و تصويري مخالف هستيد ، نخبه گرا شده ايد و چشم و گوش خود را بر روي واقعيت آنچه در جامعه مي گذرد بسته ايد. كجايند كارگرداناني كه با آثار خود مخاطب را به تلويزيون مي آورند؟ آن مرد منصفي كه همه برنامه هاي رسانه اي را با برنامه خود اجرا مي كند كجاست؟ چرا مزدك ميرزايي بايد وطن خود را ترك كند؟ مرا به نافرماني متهم نكنيد ، و من اين را مي گويم زيرا همه اينها را دنبال كرده ام ، ريشه من در اين سرزمين ، خون بسياري از عزيزانم است. زمين و من تا آنجا كه مي توانم در اين سرزمين استراحت مي كنم تا از سرزمين گمشده دفاع كنم … نه از قصد مهاجرت من سرپناهي ندارم … برايم مهم نيست كه بعد از سالها ممنوع التصوير بودن ، فيلمنامه مي نويسم يا سريال ، و از همان مجموعه اي كه در مورد آن صحبت مي كنم خوشحالم. اكنون. جرم Var؛ اما آنها نقش خوبي در حافظه مردم داشتند و به گفته افراد همفكر ، اين جريان جريان داشت. نسل جوان آره.

مهم است بدانيد كه توليد اين سريال از صفر تا صد بيشترين كنترل را دارد و توسط مدير شبكه 2 ، مدير فرهنگي 42 ساله (سن) به مدت يك ماه فيلمبرداري شده است. از جانب انقلاب اسلامي) ، با مهارت بيشتري براي بررسي مجدد بسته شده است. اما دقيقاً سه سال مانع از پخش سريال شد كه به درخواست او ساختم. چه كسي بايد به ترحم و ميل بيت المال پاسخ دهد كه هزينه فيلمبرداري 15 قسمت از سريال من مشخص نشده است؟ چرا بايد پس از 42 سال مديريت فرهنگي در سطوح مختلف شرايط فرهنگي ما همچنان يكسان باشد؟ در شبكه اين مدير خستگي ناپذير خانم جميله دارالشفا ، يكي از نويسندگان سريال كه بيشتر سريال ها و شخصيت ها را نوشت ، از ظاهر شدن و نوشتن جلوگيري شد و حتي سه سال بعد ، نام وي از اين سريال ممنوع شد. يكي ديگر از نويسندگان سريال ، با وجود نوشتن دقيقاً 20 قسمت از سريال ، نام خود را در سريال انتخاب نكرد و آن را سانسور كرد تا نام من در تيتراژ ، شايد در تخيل او باقي بماند. شهرت من در سريال سازي! اما با عشق و حقوق كم از اين شغل ، كه جوانان بي نام و تحصيل كرده و عاشقانه اهل تئاتر هستند حقوق يك كارگر ماهانه ساده با تمام صنايع دستي بازي كردن شما هنوز به آنها پول نداده ايد ، من با افتخار نام خود را در سريال ذكر كردم تا به عنوان كارگردان بتوانم در قسمت هايي از سريال وارد شوم و از حقوق پايمال شده گروه خود دفاع كنم.

“زندگي زيباست” ، كه او مي خواست به مدت سه سال در گنجه هاي بسته تلويزيون بگويد عشق زنده ، عشقي كه در حال حاضر به عنوان يك عنوان جنايي در رسانه هاي شما به نظر مي رسد ، مي خواهد به جوانان امروز بگويد ازدواج بساز عاشق شويد بمانيد و سعي كنيد با وجود همه مشكلات براي خود خانه بسازيد … اين سرزمين را ترك نكنيد. هويت و سرزمين مادري شما ارزشمند است و … به جاي توصيه يك روحاني كه در همه سريال هاي شما تكرار شده است ، يك مادر ، يك زن (با بازي خانم ثرياقاسمي) اين را مي گويد … آنها مذهبي نيستند و به طور اتفاقي براي نماز به مشهد مي روند ، اما نه با شعارها و روشهاي مكرر.

آقاي علي عسگري … من كارگردان فيلم نيستم ، تحريك كننده هستم ، كجا بايد كار كنم و نظرم را بيان كنم؟ كجا مي توانم درد و اندوه مردم كشورم ، عشق و مراقبت جوانان سرزمينم را بيان كنم؟ با همين رفتار و سانسور ، ديگر تهيه كنندگان سريال را از تلويزيون بيرون آورديد و به پناهگاه شبكه خانگي برديد. اكنون كه پخش كننده شما سانسور را بر عهده گرفته است ، وظيفه چيست؟

سالها پيش من با خط قرمز از همه موانع عبور كردم ، روزي با مسافري از هند مسلمان من از وجود شناسنامه هايمان انتقاد كردم و امروز يك ضرر زيبا (با همه زخم هايش) است ، مي گويم ، اما آنها سريعتر از آنچه فكر مي كرديم بدون افتخار و نشاني مي آيند و مي روند ، غرق مي شويد و فردا دور نيست ، آينده درباره شما به عنوان مدير بزرگترين رسانه در منطقه اظهار نظر كنيد ، اي كاش قبل از رفتن كمي به خود بياييد و تغييراتي ايجاد كنيد ، اما فردا جامعه تاثير اين كار را خواهيد ديد. فردا هنوز دير نيست وگرنه مردم اين سرزمين رسانه شما را نخواهند ديد. شما غرق افكار خود هستيد و با اين رفتار و شخصيت ، بايد به زودي پرده هاي تلويزيون را پايين بياوريد. چه بخواهيد و چه نخواهيد ، چه بخواهيد و چه نخواهيد.

قاسم جعفري. نويسنده و كارگردان فيلم و تلويزيون / 22 اوت 1400

قاسم جعفري -2

تولد هفته ؛ سينماي سعدي ايران

قطعه اي فراموش نشدني از علي خاتمي سينماي ايران ديگر خبري از تكرار نيست. نقل قول جمشيد مشايكي سينما سعدي ايران سپس ادبيات ماهيت دراماتيك سناريو تأثير عميقي بر اين مرز و محيط داشت.

كارگردان مجموعه تلويزيوني “معشوق” كه عامل اصلي ايجاد شهرك سينمايي بود ، مي توانست سالها در سينماي ايران بدرخشد ، اما اين بيماري اجازه نداد سينماي ايران از تمام ايده هاي اين هنرمند خردمند بهره مند شود. به به

143076fd-56c5-46b0-b822-9623df5a6287

هفته آگوست ؛ رزا صادقي

بعد از محسن چاوشي ، نوبت به رزا صادقي رسيد كه ديگر خواننده محبوب اين ماه شود. تولد براي مردن

رضا صادقي كه تصويري از بيماري هاي قلبي و عروقي را منتشر كرد ، در اوت 1400 در تنهايي متولد شد.

آژانس خبري كردوار نيوز براي او و خانواده آرزو ميكنم سالم باشي.

IMG-20200421-WA0010

كلاهبرداري هاي هفته ؛ آهنگ عليدوستي و ديگران

ترانه عليدوستي ، صابر ابر ، ترلان پروانه و سحر دولتشاهي هفته گذشته مقالات مختلفي را در استوري ها و اينستاگرام خود منتشر كردند و اين روزها در برنامه اي غني صفحه متعلق به آنها را تكذيب كردند و حتي تهديد كردند كه اين گروه را به دليل افتتاح اين صفحه شكايت خواهند كرد. به رسانه ها

4459663

سخاوتمندانه هفته ؛ فيليمو

فيليمو با حركتي عجيب سريال “البته من مي خواهم زندگي كنم” را كه در زمان انتشار طرفداران زيادي داشت و البته تماشاگراني كه اين سريال را در شبكه نمايش خانگي مشاهده كردند ، منتشر كرد. در طول پخش ، او سريال هاي قديمي را به حراج گذاشت.

فهرست مطالب

انكار هفته ؛ فاطمه معتمدآريا

فاطمه معتمدآريا بازيگر پيشكسوت سينما و تلويزيون همكاري با جواد نوروزبيگي و سعيد نعمت الله را تكذيب كرد و پخش اخبار جعلي را نشانه بي اخلاقي خواند.

پيش از اين چندين رسانه غيررسمي و كانال تلگرامي گزارش داده بودند كه فاطمه معتمد آريا در سريال «پدر» به كارگرداني سعيد نعمت الله و تهيه كنندگي جواد نوروزبيگي بوده است.

معتمدآريا در متني كوتاه نوشت:

“من گزارشات منتشر شده در ارتباط با همكاري من با فاطمه معتمدآريا ؛ آقاي جواد نوروزبيگي و سعيد نعمت الله را قاطعانه تكذيب مي كنم.” انتشار چنين اخبار دروغي نشانه بي اخلاقي و بي منطقي است. “

سريال «پدر» به كارگرداني سعيد نعمت الله و تهيه كنندگي جواد نوروزبيگي در شبكه نمايش خانگي پخش مي شود.

Motamedaria-fatemeh-fotokad

پرواز تلخ هفته: فرشته طائرپور

فرشته طائرپور ، تهيه كننده آثار ماندگار مانند “گلنار” و “پاتال و آرزوهاي كوچك” بر اثر ويروس كرونا درگذشت. ويروس كرونا با فاني خداحافظي كرد. تهيه كننده و فيلمنامه نويس فيلم در سال 1331 در تهران متولد شد و در گلنار ، پاتال و روياهاي كوچك ، مدرسه پيرمردها ، وقتي همه مي خوابند ، زن دوم ، خاله قورباغه و رو به رو با آينه كار كرده است.

فرشته طايرپور

منبع: سايت كردوار نيوز
كلاهبرداري در روز روشن/جاي خالي سعدي سينماي ايران پر نشد/مردادي مشكي پوش با كرونا كيك تولد فوت كرد/رقابت نويد محمدزاده و پيمان معادي بر سر يك نقش/پرواز مادر گلنار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.